Pilates!

Det är nu tider då många träningsanläggningar skickar ut gratis prova-på hos dem, så jag tycker absolut att det bara är att tacka och ta emot för lite gratis och kul träning!


Idag är det öppet hus på GYMNASIUM träningsanläggningar i Sisjön och Torslanda.
Jag var där och provade på Pilates, som jag har varit nyfiken på ett tag.

Pilates är en lugn träning, men det känns verkligen att man tränar de djupa musklerna som träningen riktas mot.
Jag lämnade i alla fall passet med ett sådant där behagligt efter-träning-lugn i hela kroppen!



Kan även rekommendera GYMNASIUM!
Jag var på deras anläggning i Sisjön och de var jättetrevliga och det var väldigt fräscht!
http://www.gymnasium.com/


/Jenna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0